beylikdüzü escort ataköy escort kayseri escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort esenyurt escort beylikdüzü escort bayan beylikdüzü türbanlı escort ataköy escort bayan esenyurt escort bayan bahçeşehir escort sex hikayesi Optymalizacja intencji wyszukiwania. Jak wykorzystać podróż klienta w wyszukiwarce Press "Enter" to skip to content

Optymalizacja intencji wyszukiwania. Jak wykorzystać podróż klienta w wyszukiwarce

Urlika Viberg z Unikorn zajmie się podczas CONTFERENCE tematem podróży klienta (customer journey), czyli całej drogi między odbiorcą a firmą podczas zakupowego procesu. Podróż zaczyna się jeszcze przed zakupem, o czym doskonale wiedzą wszyscy związani z marketingiem (bo nie tylko z marketingiem treści). Firmy i przedsiębiorstwa opracowują model i przebieg całej podróży klienta, aby jak najlepiej zrozumieć, co powoduje, że dana osoba decyduje się na zakup.

Głównym celem ścieżki zakupowej jest oczywiście stworzenie klientowi takich warunków, aby w jak najbardziej dogodny sposób zainteresować go produktem bądź usługą i sprawić, aby dokonał zakupu. Tworzenie i wizualizacja całego procesu wymaga dużej ilości czasu, ale efekty mogą zrekompensować wysiłek, ponieważ firma lepiej poznaje intencje użytkownika: lepiej rozumie jego potrzeby, ale wie też, co nie wzbudza w nim zainteresowania.

A co z podróżą klienta w content marketingu? Dobrym pomysłem jest ustalenie touchpointów (a więc punktów, w których następuje kontakt odbiorcy z marką). Przede wszystkim jest to strona głowna firmy. Powinna być przejrzysta, łatwa w obsłudze, posiadająca uporządkowane informacje o produkcie lub usłudze, no i oczywiście powinna mieć przyjazny wygląd dla odbiorców. Bardzo istotne jest też zadbanie o profile w mediach społecznościowych, ponieważ często to one stanowią ostatnie przekierowanie do strony głównej.

Równie ważną rzeczą jest tworzenie treści edukacyjnych. Wiele sklepów internetowych czy firm zajmujących się sprzedażą online posiada blogi, w których znajdują się treści poradnikowe. Takie działanie sprawia, że odbiorcy zyskują większą świadomość o oferowanym produkcie. A im większa świadomość i wiedza, tym większa szansa na konwersję.

Więcej o podróży klienta w content marketingu opowie Urlika Viberg w swojej prezentacji.

Ulrika Viberg, prezenterka na CONTFERENCE

Ulrika Viberg

Ulrika Viberg jest założycielką i właścicielką Unikorn! Ulrika Viberg ma duże doświadczenie ze wszystkim, co jest związane z Internetem, posiada głęboką wiedzę z zakresu technicznego SEO, projektów internetowych i strategii cyfrowych!

Ulrika pracuje w branży wyszukiwania od 2007 roku, zarówno z organicznym jak i płatnym wyszukiwaniem, w firmie i jako konsultant. Przed założeniem własnej agencji, pracowała z kilkoma największymi firmami na świecie, takimi jak eBay, Rocket Internet, eDreams i Omnicom Media Group. Ulrika założyła Unikorn w 2016 roku, aby zostać pełnoetatowym konsultantem w eBay Classifieds Global Growth Team. W 2018 roku Ulrika zdecydowała się na pozyskanie wielu klientów i przekształciła Unikorn w agencję.

Be First to Comment

Dodaj komentarz


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/platne/serwer121547/public_html/aznews.pl/wp-content/plugins/swifty-bar/includes/class-sb-bar-social.php on line 175

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/platne/serwer121547/public_html/aznews.pl/wp-content/plugins/swifty-bar/includes/class-sb-bar-social.php on line 175

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/platne/serwer121547/public_html/aznews.pl/wp-content/plugins/swifty-bar/includes/class-sb-bar-social.php on line 175

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/platne/serwer121547/public_html/aznews.pl/wp-content/plugins/swifty-bar/includes/class-sb-bar-social.php on line 175

Optymalizacja intencji wyszukiwania. Jak wykorzystać podróż klienta w wyszukiwarce

przez Redakcja przeczytasz w: 2 min
0