Press "Enter" to skip to content

Innowacje HP napędzają przyszłość handlu detalicznego

Firma HP Inc. zaprezentowała nową ofertę produktów i usług stworzonych, aby poprawić wrażenia z zakupów. Oferta HP Engage to eleganckie, wszechstronne i bezpieczne urządzenia spełniające rosnące potrzeby klientów z branży handlowej i hotelarskiej. Nowe rozwiązania HP dla handlu detalicznego będą również dostępne w ofercie Device-as-a-Service (DaaS)[i].

Przejście na technologię cyfrową zmienia sposób w jaki konsumenci kontaktują sie z firmami. Same urządzenia mobilne mają wpłynąć na sprzedaż o wartości 1.4 biliona dolarów w samych Stanach Zjednoczonych do 2021 roku[ii]. Klienci z branży handlowej i hotelarskiej coraz częściej poszukują technologii, która pozwoli im zaoferować ciekawsze, bardziej interaktywne i osobiste wrażenia z pobytu w sklepach, co wymaga korzystania przez sprzedawców z bardziej wszechstronnych urządzeń stworzonych do pracy stacjonarnej oraz mobilnej.

Sklepy coraz częściej potrzebują technologii pozwalającej im zaangażować klienta przez cały czas, od chwili wejścia do sklepu aż do kasy – mówi Natasja Andringa, Business Unit Manager, Retail Solutions, EMEA, HP Inc.  – Czerpiąc z uwag klientów oraz naszej kultury innowacyjności, nowa linia produktów HP Engage, oraz jej dostępność w modelu HP DaaS, zmierzają do zapewnienia wydajności, bezpieczeństwa i elastyczności, jakiej potrzebują firmy, by całkowicie zmienić wrażenia klientów z pobytu w sklepach i zaoferować im lepszą jakość usług.

Kontakt z klientem tam, gdzie to najważniejsze

HP Engage Go Convertible to elastyczne rozwiązanie z systemem dokowania, umożliwiające płynne przechodzenie pomiędzy aktywnością stacjonarną i mobilną w celu zapewnienia klientom urozmaiconych wrażeń.

System HP Engage Go Convertible to:

  • Eleganckie wzornictwo, mobilność – zapewniające klientom optymalne wrażenia z pobytu w sklepach i hotelach dzięki możliwości sprawdzenia stanów magazynowych w dowolnej chwili, dokonywania rejestracji oraz finalizacji sprzedaży – przy kasie lub na terenie sklepu.
  • Ochrona danych klienta i firmy – informacje klienta i firmy są chronione dzięki samonaprawiającemu się systemowi BIOS, nowemu mechanizmowi zamykania tabletu HP Smart Dock, który zapobiega wyciągnięciu (i kradzieży) tabletu ze stacji dokującej, a także dwupoziomowemu uwierzytelnianiu z opcjonalnym zintegrowanym czytnikiem odcisków palców[iii] lub czytnikiem NFC3.
  • Wysoka wydajność przez długi czas  – dzięki systemowi Windows 10[iv] i wydajności, jaką zapewniają procesory Intel ® Core™ siódmej generacji[v], system HP Engage Go Convertible z powodzeniem spełnia stale rosnące wymagania i jest zaprojektowany tak, by z powodzeniem przejść testy MIL-STD 810G[vi].

Jako globalny lider branży luksusowych ubrań dla kobiet, Escada jest synonimem barwnego, swobodnego współczesnego wzornictwa. Oferuje odzież dzienną i wieczorową, a także perfumy i akcesoria – mówi Klaus Becker, director, Global IT, Escada –  Eleganckie wzornictwo, elastyczność i wydajność to cechy, dla których wybraliśmy rozwiązanie HP Engage Go Convertible, dzięki któremu nasi pracownicy będą mogli zaproponować klientom bardziej spersonalizowane wrażenia z wizyt w naszych sklepach.

System HP Engage Go Mobile to urządzenie towarzyszące modelowi HP Engage Go Convertible, dostępne bez stacji dokującej i przeznaczone wyłącznie do zastosowań mobilnych. HP Engage Go Mobile oferuje to samo wzornictwo, funkcje zabezpieczeń oraz trwałość, co wersja Convertible. Dzięki 13-godzinnej pracy baterii[vii] i funkcji szybkiego ładowania HP Fast Charge, pozwalającej naładować 50 procent baterii w jedyne 30 minut[viii], HP Engage Go Mobile został stworzony, by zapewnić doskonałe wrażenia z pracy.

Rób więcej – w sklepie i poza nim

HP Engage Flex Pro i HP Engage Flex Pro-C to modułowe platformy o zwiększonym poziomie bezpieczeństwa, oferujące sklepom i hotelom elastyczność w prowadzeniu działalności – od obsługi klienta do zaplecza. Oferują one funkcje zdolne sprostać najbardziej wymagającym potrzebom. Zupełnie nowy HP Engage Flex Pro-C posiada te same funkcje, co HP Engage Flex Pro, a przy tym jest 30 procent mniejszy od poprzedniej generacji.

Modele HP Engage Flex Pro i HP Engage Flex Pro-C oferują:

  • Maksymalną elastyczność, dzięki której sklepy mogą dostosować rozwiązania dedykowane dla punktów sprzedaży, monitoringu wideo, obsługi/kontroli czy prezentacji treści na nośnikach cyfrowych (digital signage), dzięki konfigurowalnym opcjom łączności, grafiki, sieci i akcesoriów[ix].
  • Długotrwałą wydajność z możliwością rozbudowy, pozwalającą z łatwością sprostać wszelkim wyzwaniom, jakie stawia branża handlowa i hotelarska, dzięki systemowi Windows 104 i procesorowi Intel® Core™ ósmej generacji5 w połączeniu z pamięcią Intel® Optane™[x]. Ilość dostępnej przestrzeni dyskowej można zwiększyć dzięki dyskom SSD, SATA lub M.2 z technologią Intel® Optane™ – do pięciu w modelu HP Engage Flex Pro i do czterech w modelu HP Engage Flex Pro-C.
  • Bezpieczeństwo, łatwe zarządzanie i niezawodność, dzięki wymuszonej sprzętowo funkcji samonaprawiania, z opcją HP Sure Start Gen4[xi]. Ponadto, zarządzanie systemem operacyjnym umożliwia pakiet HP Manageability Integration Kit[xii], kluczowe procesy systemowe utrzymuje HP Sure Run[xiii], a przywracanie obrazów systemowych przez siec umożliwia HP Sure Recover[xiv].

Rewolucja w branży handlowej dzięki technologicznym osiągnięciom związanym z Internetem Rzeczy trwa. Dzięki rozwiązaniom następnej generacji w zakresie punktów sprzedaży, sklepy mogą wybiec w przyszłość już dzisiaj – mówi Joe Jensen, vice president and general manager, Retail Solutions Division, Intel Corporation – HP Engage zmienia oblicze handlu i przenosi tę branżę oraz wrażenia klientów z pobytu w sklepach w przyszłość.

Dostępne jako usługa

HP rozszerza swoją ofertę Device-as-a-Service (DaaS) o produkty HP Engage, aby ułatwić klientom z branży handlowej i hotelarskiej pozyskanie i wspieranie technologii, jakiej potrzebują, aby pobudzić rozwój swojej działalności, a także zarządzanie nią. Dzięki HP DaaS klienci otrzymują odpowiednie urządzenia i usługi związane z ich eksploatacją, aby zwiększyć wydajność, poprawić wrażenia klientów z pobytu w sklepach, a także usprawnić pracę działów IT. Firmy korzystają również z narzędzi analitycznych i opcji aktywnego zarządzania HP DaaS, które udostępniają przydatne informacje analityczne dotyczące stanu urządzenia oraz predyktywne podpowiedzi pozwalające zidentyfikować potencjalne problemy z urządzeniem i ryzyka związane z bezpieczeństwem. Wszystko po to, aby można było je rozwiązać, zanim wpłyną negatywnie na wrażenia klientów lub wydajność pracowników.

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Innowacje HP napędzają przyszłość handlu detalicznego

przez redakcja serwisu przeczytasz w: 4 min
0