• Print
close

Co ćwiczyć, aby schudnąć?

kobieta cwiczenia zdrowie

Chcąc uzyskać odpowiednie efekty będąc na diecie musimy zainteresować się nie tylko tym co będzie trafiało na nasz talerz, ale również sportem.

Jedni z nas uwielbiają być w ruchu, kupować odpowiednie sprzęt czy ciuchy. Dla pozostałych to kara za grzechy. Wybierając jednak odpowiedni sport, ćwiczenia możemy z chęcią wybierać się na zajęcia. Musimy również pamiętać o efektywności naszych treningów. To nie są głównie spotkania towarzyskie, ale czas, w którym mamy zrzucić zbędne kilogramy.

Pierwsze pytanie brzmi czy chcemy ćwiczyć na własną rękę w zaciszu domowym czy też zapisać się na siłownię czy inne zajęcia wraz z trenerem osobistym?

Jeśli nie mamy zbyt wielkiego budżetu warto wybrać pierwszą opcję. Z pewnością nie oznacza ona gorszych rezultatów. Co ważne, nawet wtedy możemy mieć własnego trenera, choć na odległość. O co chodzi? Wszystko jest dziś możliwe za sprawą Internetu.

Na YouTubie możemy znaleźć treningi prowadzone przez specjalistów. Dzięki temu wiemy co mamy wykonywać, w jakich ilościach i przede wszystkim jak. Dzięki temu możemy uniknąć wielu kontuzji i zakwasów na drugi dzień.

Możemy również wybrać jazdę na rowerze, spacery czy popularny ostatnio nordic walking – choć tu bardzo ważna jest technika, by pracowały nasze mięśnie. Największą zmorą ćwiczeń w samotności jest nasze lenistwo. Niestety nie mając wcześniej ustalonej godziny często przekładamy ćwiczenia na drugi dzień. To rzadko się zdarza kiedy mamy wykupiony pakiet na siłownie z trenerem. Mając profesjonalną opiekę nie musimy się martwić o to co ćwiczyć, aby schudnąć.

Podczas ćwiczeń od razu może skorygować nasze niepoprawne ruchy. Technika jest bardzo ważna, ponieważ pozwala na lepsze efekty. W wielu przypadkach jednak nie jest ważne to co ćwiczymy, ale sam fakt, że w naszym życiu pojawił się jakikolwiek ruch. Nie warto zawieszać sobie poprzeczki zbyt wysoko, gdyż szybko możemy zrezygnować.

Ważne jest to, aby ćwiczyć regularnie i stopniowo zwiększać intensywność treningów. Nie ważne co i nie ważne czy samemu czy też nie, po prostu wstańmy z kanapy i zacznijmy się ruszać. Nie tylko dla zrzucenia zbędnych kilogramów, ale przede wszystkim dla zdrowia.

Tagi: , , , ,

No Comments

Leave a reply

Post your comment
Enter your name
Your e-mail address

Story Page