• Print
close

Domeny, Google i branża turystyczna

Domeny, Google i branża turystyczna

Domeny w branży turystycznej, a Google

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, dotyczy każdej branży. Firma Semtec postanowiła sporządzić raport dotyczący domen związanych z branżą turystyczną, a także to, jaki wpływ mają one na wyniki wyszukiwania w Google. Pierwszym celem jest oczywiście zdobycie pierwszego miejsca podczas wyszukiwania w Internecie. Jednak nie zapominajmy o tym, że dobra pozycja przyniesie również wysokie przychody, a także prestiż. W związku z tym należy dokładnie dobierać nazwę domeny.

Analizowano takie domeny biur podróży jak:

  • wezyrholidays.pl,
  • almatur.pl,
  • eximtours.pl,
  • alfastar.com.pl,
  • eccoholiday.com,
  • itaka.pl,
  • sunfun.pl,
  • neckermann.pl,
  • ranbowtours.pl,
  • tui.pl.

Dzięki badaniom, można przeanalizować, że Polacy są zainteresowani przede wszystkim wakacjami w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Grecji. A dopiero na późniejszym planie jest Chorwacja, Portugalia, Egipt, czy też Indonezja.Jeśli chodzi o liczbę fraz, które przecież przyciągają użytkowników, i oczywiście mają bardzo duży wpływ na pozycjonowanie serwisu, to najlepiej pod tym względem niewątpliwie wypada neckermann.pl oraz itaka.pl. Oba serwisy posiadają ponad 21 tysięcy fraz.

W porównaniu do wezyrholidays.pl, który posiada niespełna 2 tysiące fraz, przepaść jest bardzo duża. W rankingu na unikalne frazy, pierwsze miejsce zajęła itaka.pl, która posiada ponad 8 tysięcy unikalnych fraz. Natomiast konkurencyjny serwis neckermann.pl, niewiele ponad tysiąc unikalnych fraz mniej.

Tagi: ,

No Comments

Leave a reply

Post your comment
Enter your name
Your e-mail address

Story Page